Jouw enige doel met koude acquisitie

Jouw enige doel met koude acquisitie

Wat is jouw doel voor koude acquisitie? Een cold call? Voor een koud telefoontje naar een prospect?
Je hebt er eigenlijk maar één bij koude acquisitie. Het is het veilig stellen van de afspraak.

Vaak praten we tijdens ons gesprek over teveel dingen: ons product, onze dienst, ons evenement en dus eigenlijk alleen maar over onszelf.

Koude acquisitie of een cold call?

Een cold call (koude acquisitie) is het begin van een relatie met jouw prospect of klant. Wanneer je iets te verkopen hebt voor een zeer lage prijs, zou het kunnen dat je de verkoop al kunt realiseren tijdens dit eerste gesprek. Maar voor het meerendeel van de gesprekken, gaat het erom de persoon beter te leren kennen. En natuurlijk een kans voor de prospect te creëeren om jou beter te leren kennen. Dit laatste meestal door een afspraak met jou.

Wanneer je dus jou volgende cold call gaat doen, vraag dan jezelf: “Wat is mijn doel voor dit gesprek?” Wanneer je jouw focus legt op dit doel, zal dit veel meer succes opleveren.

Heb je de afspraak hebt gekregen en wanneer je deze ook hebt bevestigd, ga je door naar jouw volgende telefoongesprek. Het gaat net zo lekker, nu zal het volgende gesprek ook wel een ‘Ja’ worden.

Jouw verkoopvaardigheden ook verbeteren?

Koude acquisitie en veel andere verkoopvaardigheden en essentiële marketingvaardigheden, behandel ik ook in mijn 6 maanden programma om meer omzet te krijgen. Meer klanten en meer omzet in 6 maanden (en dat het liefst met minder tijd).

…. En wanneer je denkt dat dit voor jou niet werkt, wees gerust…

In het programma hebben we elke maand een mastermind coaching sessie waarin je met mij en andere deelnemers kan sparren en kan je ook maandelijks persoonlijke 1-op-1 coaching krijgen.

Laten we dit samen doen, sluit je aan bij Business Breakthrough 6 maanden Programma en zet je stappen richting een geweldig jaar!
(Let op!! Voorafgaand hebben we een eerste gratis gesprek, waarin we samen kunnen kijken of dit iets voor jou is)

Wees geweldig,

 

Martin

 

P.s. Is bovenstaande interessant voor één van jouw vrienden, relaties of connecties? Dan mag je deze mail uiteraard doorsturen.

 

En delen op Social Media mag natuurlijk ook altijd!

>