Voorwaarden

Wij stellen een aantal voorwaarden in de uitvoering van onze trainingen. Deze vind je hieronder.

Voorwaarden: december 2013, versie 1

Hoe meld ik me aan?
Schrijf je in via het inschrijvingsformulier bij de training op de website.

Wat kost een training?
De prijs van een training geldt per persoon of per dagdeel en staat bij de training aangegeven. De prijs is exclusief btw. Het geldende hoge btw tarief brengen wij in rekening bovenop de genoemde prijs.

Wanneer gaat de open training door?
Bij een open training ontvang je een week voorafgaand aan de training een mailtje waarin we melden of de training doorgaat. Plusmore heeft het recht, bij onvoldoende belangstelling voor een training, de training te annuleren. Hierover ontvang je een week van tevoren bericht. Een individuele training gaat altijd door.

Wat is de betalingsconditie?
Voor als onze trainingen geldt vooruitbetaling. Bij een individuele training ontvang je deze bij inschrijving. Als een open training doorgaat, ontvang je een een factuur per mail of per post . Het bedrag van de training moet uiterlijk twee dagen voor de trainingsdatum op onze rekening staan. Staat het bedrag niet bij ons op de rekening, dan kun je niet deelnemen aan de training.

Ik heb me ingeschreven, maar kan toch niet komen. Wat nu?
Heb je jezelf opgegeven voor een open training en heb je de bevestiging ontvangen dat de training doorgaat, dan is het niet meer mogelijk om te annuleren. Dit klinkt streng, maar de prijzen van onze trainingen zijn relatief laag, omdat er met minimale marges gewerkt wordt. Een annulering kan ervoor zorgen dat een training onrendabel wordt. Uiteindelijk is Plusmore een bedrijf en willen we graag ons geld ermee verdienen. Bij een dringende reden kan er een uitzondering gemaakt worden. Je mag uiteraard wel iemand anders uit jouw naam naar de training sturen.

Ik heb me ingeschreven. Ik heb betaald, maar kan toch niet komen. Wat nu?
Als aan jou is medegedeeld dat de training doorgaat en je hebt de factuur betaald en je kan plotseling toch niet komen, dan krijg je niet je geld terug. Dit klinkt streng. Maar net als jij, willen we geld met ons bedrijf verdienen. We hanteren relatief lage prijzen, maar dat betekent ook dat de marges laag zijn. Een annulering kan ervoor zorgen dat we uiteindelijk voor niks werken. Bij een dringende reden kan er een uitzondering gemaakt worden. Je mag uiteraard wel iemand anders uit jouw naam naar de training sturen. Bij een individuele training plannen we een alternatieve datum in.

En zijn er verder nog dingen die ik moet weten?
Als je een training bij ons volgt en tijdens de training beschadig/verniel/vernietig je iemands anders zijn/haar goederen dan kan Plusmore daar niet aansprakelijk voor gesteld worden. Dit geldt ook voor goederen in de trainingsruimte en voor de trainingslocatie (het pand) zelf.
Tot slot kan het zo zijn dat onze trainingen in samenwerking met een ander opleidingsinstituut uitgevoerd worden

>